Fiorano

Trådstartare
Var köper man bomull i storpack? Förr hade Apoteket stora förpackningar, men de har tydligen utgått ur sortimentet.

Jag är ute efter bomull som är bred så att den är lätt att göra ett bandage med runt skenbenet på hästen.

Tips, någon?

Sv: Bomull

Jag har köpt min på eko:- men jag vet att djursjukhuset också säljer (dock betydligt dyrare).
Om jag inte minns fel så såg jag sådan bomull på B***es hemsida också.. :idea:

Sv: Bomull

Tack för tipsen! Men jag behöver det idag så jag får köra runt till våra lokala butiker och kolla... Men ska beställa hem så att det finns till nästa gång!

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 227
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka