Sv: Bomlöst

Det är lite olika hur de ska ligga.
Barefootsadlarna (som den popcorn har) har en pommel framtill som ska ligga mitt uppepå bogbladen.

Den jag ha ska ligga precis som en vanlig sadel, bakom boggladen.

Popcorn: Är du medveten om att det är någon som använt din bild på din häst och din sadel i en annons? Vet inte om den finns kvar längre, men den syntes för ett tag sen, tror det var på blocken eller något sånt.

Nej, det har jag inte en aning om! SÅ får dom väl inte göra???

Nej, det har jag inte en aning om! SÅ får dom väl inte göra???

Nej, jag tyckte det också. Personen hade skrivit i annonsen att det inte var hennes häst eller sadel, utan att bilden var tagen från buke. Jag letade runt här på forumet, för jag kände igen bilden, men kunde inte komma på vems den var. Hittade inte bilden då, annars hade jag sagt till dig direkt. Känns ju väldigt dumt.

Min gamla stallkompis hittade en norsk hemsida där en tjej tagit bilder på min stallkompis häst och skrivet massa om den hästen och hur de hade varit ute och tävlat massa och vad de hade vunnit och massa som hon hade hittat på. Hon hade skrivit om hur otroligt snäll hästen var, vilket kompisen tyckte var jätteroligt för det var verkligen ingen häst man slänger upp vem som helst på utan att det resulterar i sken. :p

Konstiga saker som händer på internet :crazy:

Jag är medryttare på en islänning, och jag rider oftast honom i min sadel som är en Startrekk Espaniola :) Den passar bra och han trivs toppen i den :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 020
Senast: iNHALE
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 155
Senast: lillamy73
·
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 160
Senast: MiniLi
·
Utrustning Finns det några riktigt bra på marknaden nu? Det var länge sedan jag letade nu då jag har ridit i min distanssadel och hoppats in i det...
2
Svar
33
· Visningar
3 585
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar