BornAgain
Trådstartare
Den där var kusligt lik en av systrarna (fast de ska inte se ut så - de är födda i april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där var kusligt lik en av systrarna (fast de ska inte se ut så - de är födda i april
Och jag kommer att bli en buke-pest. I min omgivning är hundar och katter något man "bara har" - vilket har medfört ganska stora luckor i mitt kunnande när det gäller husdjurs hälsovårdNu har jag bokat besök På måndag vet jag kanske vilka som flyttar hit
Och jag kommer att bli en buke-pest. I min omgivning är hundar och katter något man "bara har" - vilket har medfört ganska stora luckor i mitt kunnande när det gäller husdjurs hälsovård
TackAtt vara okunnig, medveten om det och med en vilja att lära sig är ett försonande och trevligt drag. Ingen pest!
Up date (skulle det vara)
Det som händer är att hundens dagmatte också blivit med katter (men då med vuxna katter). Hon berättade det för mig på måndagsmorgon. Och det känns som om en introduktion i taget räcker för hunden. Jag avvaktar således med katterna tills dess att det fungerar med hunden och hans dag-katter (skulle det bli hel-tokigt får jag nog starta tråden Katt 2018)
(och jag satt där med Kattungar i famnen när jag mindes och förstod vad hundens dagmatte hade sagt Jag skulle dock gärna ta två av de katter jag mötte först och systrarna är inte utvärderade ännu. Till och med kattungar tenderar att bli "något" istället för "någon" när de är ett större kollektiv)
Göra som den bukaren som skaffade en till siames utan att hunden upptäckte det - bara att det var jävlaranamma vad snabbt katten flyttade sig mellan rummen . Fast i TS fall krävs det nog minst att hemmakatten ser ut precis som dagkatten .Eller lika gärna skaffa hemmakatt samtidigt om hunden ändå ska ha dagkatt.
Gör det som känns rätt!
Göra som den bukaren som skaffade en till siames utan att hunden upptäckte det - bara att det var jävlaranamma vad snabbt katten flyttade sig mellan rummen . Fast i TS fall krävs det nog minst att hemmakatten ser ut precis som dagkatten .
"stor svart, jaha det är vår"