S

silver

Någon som ska till Bollnäs och tävla i slutet av Juli tänkte försöka och åka och titta på nya tävlingsplatsen Silver

Sv: Bollnäs

Jag åker nog dit med unghästen. Vi kommer hem ifrån tävlingarna i Polen på tisdagen veckan innan så jag åker om det känns som om hästen fungerar trots att han bara blir riden den veckan vi är borta.
Kommer hur som hälst vara där trots allt för att hjälpa min stalltjej som ska tävla sin häst.
/M

Sv: Bollnäs

Jag (stalltjejen) ska köra om inget oförutsett händer. Har precis anmält mig i alla fall!

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: CaisaCax
·
Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Hedwig
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 643
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London