De där ser så våldsamma ut! Vad är det för fel på järnrör if I may ask?
Ja, du har rätt. Jag skippar de där och kör på springvänliga sneakers och järnrör, det fredliga stilen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De där ser så våldsamma ut! Vad är det för fel på järnrör if I may ask?
DÄR har vi det! Att det skulle ta oss 100 sidor att hitta perfektionen...Strumpbyxor?
Fan, mina fingrar är för tjocka för mobilen, jag skulle gilla dina leggings men la dem i multicitat istället.
Nu kan de dyka upp i vilken tråd som helst
Ja eller i en tråd om Vad ska jag på mig på bröllopet?Hahaha! Jag ser det framför mig. "Ja det är klart att du ska dumpa killen som slår dig", plus en bild på leggingsen. Lite Maskinen - krossa alla fönster-vibbar på det rådet.
Ja eller i en tråd om Vad ska jag på mig på bröllopet?
Problemet är väl att citatet försvinner efter det är använt en gång...Alltså, kan inte du börja ge lite olika klädråd till precis alla inlägg du svarar? "Så funkar nya buke" --> "Du klickar på den här knappen för att det ska funka. Det går nog lite fortare om du tar på dig en sån här illrosa fjäderboa."
Äh, nu ligger det också i multicitatJaha, vilken tråd kapar vi nurå?
Problemet är väl att citatet försvinner efter det är använt en gång...
Äh, nu ligger det också i multicitat
Men hjärtat, om du hela tiden börjar prata om mig i andra trådar kommer folk att förstå om oss.
Say whaaaat?! Mandalaki OCKSÅ?!?!?!?!?!?!Men hjärtat, om du hela tiden börjar prata om mig i andra trådar kommer folk att förstå om oss.
Vadårå? Var inte så trångsynt.Say whaaaat?! Mandalaki OCKSÅ?!?!?!?!?!?!
Say whaaaat?! Mandalaki OCKSÅ?!?!?!?!?!?!
@Mammas @mandalaki Snart föreslår ni väl månggifte också...
Är inte det givet? Då får ju inte jag ha dig för mig själv!Ja exakt vad är det för fel på månggifte då?
Är inte det givet? Då får ju inte jag ha dig för mig själv!
NEJ! Kanske kan tänka mig att hyra ut dig till @mandalaki emellanåt, dock, typ de dagar jag känner ett större behov av @Trani .Bli en feeder, då har ni mer att dela på?!