bokstäverna^^

E

Ecalyptuz_

hej, kan nån berätta eller visa ( omde nu går) var boklstäverna sitter i ridhuset/paddocken. ska sätta upp i paddocken undrar var dom ska sitta :)

Sv: bokstäverna^^

AKEHCMBF på en 40-meter bana. Börja med A på kortsidan och gå åt vänster (står du med näsan mot staketet går du åt höger...) . AECB ska sitta mitt på kort och långsidorna. De andra 5 meter från hörnet

Sv: bokstäverna^^

AKEHCMBF på en 40-meter bana. Börja med A på kortsidan och gå åt vänster (står du med näsan mot staketet går du åt höger...) . AECB ska sitta mitt på kort och långsidorna. De andra 5 meter från hörnet

Och C ska alltid sitta där dommaren ska sitta ;) så dommaren sitter bakom C :p

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: Lutten
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 733
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 902
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt