Bokstäver

Centaur

Trådstartare
Någon som vet vart jag kan köpa bokstäver till 20x60m bana? Har bara sett till 20x40m.

Ska ha såna som man kan skruva/spika upp på stolpar. Inget avancerat, är bara jag som rider där. :p

Sv: Bokstäver

Hööks har för 189,-

"Vädertåliga markeringsskyltar i vit plast med tryckta bokstäver i svart. Förborrade hål för lätt uppsättning. Innehåller komplett set för 60 m. bana. Bokstäver: A, B, C, E, F, H, K, M, P, R, S, V. Mått 24,2 x 27,3 cm."

Sv: Bokstäver

Jag vet att man kan beställa från bole. De har sådana i svart stål som man sticker ner i marken.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
752
Senast: MML
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 585
Senast: Idaw83
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: Lavinia
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka