Bokmässan i Göteborg...

Jag ska! Ska ju köpa Backmans nya och få den signerad... Träffas?

Ja, såklart! Jag är ju där nästan hela tiden tack vare "jobbet" som bloggambassadör :) På torsdagen kanske jag måste vara på "vanliga" kontoret en del, men har tänkt försöka jobba från rummet på Mässan en del för att slippa flacka fram och tillbaks.

Ja, jag ska såklart! Har inte riktigt bestämt mig för vilken dag än, men det blir bara på helgen i år, tyvärr.

Kul! :D

Ska ju kanske till Göteborg på ett föredrad den 28e september.
"Bok & Bibliotek i Göteborg den 28 september" Är det den där mässan?
Tänkte lyssna på Melanie Joy.

Jag ska dit med skolan ( läser till bibliotekarie) den 25e (tror jag) och det ska bli så kul!!!!!!!! Har inga specifika planer på böcker att köpa eller författare att träffa dock.

Kul att det är många som kommer! Hoppas på att få hälsa på er :)

Miran, nu blir jag nyfiken, kanske vill du PM:a vad du heter så jag kan komma och lyssna på något?

Kul att det är många som kommer! Hoppas på att få hälsa på er :)

Miran, nu blir jag nyfiken, kanske vill du PM:a vad du heter så jag kan komma och lyssna på något?

Trodde att min anonymitet var helt körd efter den långa tråden om Bukeromanen härom året ...;) Pia Hagmar heter jag när jag inte är Miran.

Trodde att min anonymitet var helt körd efter den långa tråden om Bukeromanen härom året ...;) Pia Hagmar heter jag när jag inte är Miran.

Amen. Det visste jag ju egentligen, jag fick någon sorts brain freeze där. Jag tänkte ju till och med på det när jag bläddrade i programmet ganska så nyss. Tack!

Jag kommer troligtvis in på lördagen :) Får en gratisbiljett av jobbet (förstår inte varför egentligen :p )

Liknande trådar

Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
213
Senast: Lingon
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
464
Senast: Rosett
·
Mat Är det någon som har tips på en lyxigare resturang i Göteborg? Tänker att jag kan betala två till tre tusen för två peronser. Letar...
Svar
12
· Visningar
653
Senast: grodan21
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar