Boetts nya luva

Z

Ztrawberry Zling

Hej alla exemhästägare!
Någon som har den nya luvan från boett och som kan uttala sig om hur hållbarheten på nätet är/verkar vara?
Jag har H---s luva och den höll ju i 1 dag....så just det här med nät gör mig skeptisk.

Sv: Boetts nya luva

Jag har en sådan luva. Hästen har nu haft den över en vecka i en hage med MYCKET träd oh möjligheter att klia sig och luvan är hel. Nätet i Boetts luva är mycket hållbarare och känns bättre än nätet i de flesta andra luvor jag har sett. De flesta andra luvor på den här hästen har inte håll särskilt länge kan ju tilläggas...

/Linda

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 126
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 597
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 411
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam