Boende Svedala

sasucatu

Trådstartare
Ska på Bökeberg challenge och håller på att kolla upp vandrarhem o liknande. men det verkar inte finns ngt i Svedala, vilka orter i närhet kan man finna på? Är ju en bit in till malmö liksom...

Någon som vet?

Sv: Boende Svedala

Ska på Bökeberg challenge och håller på att kolla upp vandrarhem o liknande. men det verkar inte finns ngt i Svedala, vilka orter i närhet kan man finna på? Är ju en bit in till malmö liksom...

Någon som vet?

kola in på www.srha.nu där har de gett tipps på boenden nära Bökeberg, du kanske får lite tipps därifrån.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: seahawk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 560
Senast: Queen
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
841
Senast: MiaMia
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka