Boende Kinda (inte Gärds)....

Cillie

Trådstartare
Provar igen, eftersom jag är mer är lovligt förvirrad, och skrev fel i förra tråden, jag undrar alltså om boenden i Kinda, inte Gärds (hoppas jag kommer rätt när jag ska köra ner) :laugh:

Den 1 maj hade jag tänkt att åka ner till Kinda och starta 90 klassen med lillponnyn. Det är första gången vi åker dit och jag undrar över hur jag hitttar boende till hästen och mig? Hade tänkt åka ner dagen innan (tisdagen alltså) och hem efter tävlingen.

Jag har kollat på Kindas hemsida men hittar inga matnyttinga länkar eller förslag där.

Tips emottages med öppna armar!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 286
Senast: cassiopeja
·
Fälttävlan Den 1 maj hade jag tänkt att åka ner till Gärds och starta 90 klassen med lillponnyn. Det är första gången vi åker dit och jag undrar...
Svar
2
· Visningar
1 424
Senast: Cillie
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 843
Senast: lewellyn
·
Ekonomi & Juridik för att jag skryter för er på Buke om vilken bra fodervärd jag har till min gamling. Såhär är det. Jag lånade ut en av mina hästar på...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
42 630
Senast: majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar