Boende Gärds?

Cillie

Trådstartare
Den 1 maj hade jag tänkt att åka ner till Gärds och starta 90 klassen med lillponnyn. Det är första gången vi åker dit och jag undrar över hur jag hitttar boende till hästen och mig? Hade tänkt åka ner dagen innan (tisdagen alltså) och hem efter tävlingen.

Jag har kollat på Görds hemsida men hittar inga matnyttinga länkar eller förslag där.

Tips emottages med öppna armar! :bump:

Sv: Boende Gärds?

Dom har ju en sida med boende/uppstallnings-förslag på sin hemsida (under tävlingar)!

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 968
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 392
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
Dressyr Jag har ett litet moraliskt dilemma. Mina absoluta favoritprogram att rida är LC:2 och LB:3. De ger bäst känsla för mig och H.H, är...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 200
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar