Bödegårdens Apollo

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare he_ja
  • Startdatum Startdatum
H

he_ja

Är det någon som har sett Bödegårdens Apollo i Falsterbo i år? Det är en 6-årig dansk hingst e. Accord II - Ronald. Vad tycker du som har sett denna hingst?

Jag såg honom förra året som 5-åring och då var han hel läcker. Har funderat på om det går att använda honom till mitt sto!

Antar att du menar BöGegårdens Apollo..?
Han var ivarjefall jättefin i Falsterbo, gick ju till finalen för 6-åringarna, där han slutade 4:a tror jag om jag inte minns fel...ett litet pet i omhoppningen - i uruselt väder, att ens några kom till omhoppning var nästan otroligt!!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 872
Senast: mars
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 186
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar