Böckmann transport?

Jag tror inte att du kommer att ångra dig!
Om du inte skulle vara nöjd får du byta igen :idea:

Jag hade gjort samma val som du och gått på Champion Espriten. Pengarna mellan kan man göra mycket roligt för.

Ja det är ju inte så att jag är fast med detta släpet för all evighet, men jag tror faktiskt att det kommer att uppfylla mina behov med råge. Sen är det alltid lätt att bli "fartblind" och tänka att det är bara 10 000 till, och 10 000 till och rätt vad det är är man uppe i 50 000 mer än nödvändigt.

Detta byte är dessutom väldigt lätt att motivera för gubben här hemma :bump:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
650
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 458
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag är på jakt efter ny (begagnad) hästtransport och många man hittar är helmörka om de är i glasfiber eller med mörkt tak om de är i...
Svar
4
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka