T

Tarzzan

Vad har ni för några boktips om graviditet och barn.
Sådanna som det står saker som är bra att tänka på, hur man skall göra mm mm.
Tänkte införskaffa sådanna innan man blir gravid, så man vet lite mera om saker och ting.

Så man inte står där när barnet är fött och vet varken ut eller in:crazy:

Sv: Böcker

En bok som jag tyckte var helt underbar var "På smällen" av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Den var rolig och humoristiskt samtidigt som den gav många bra tips. Den var min bibel under graviditeten.

Jag har en bok som heter Nya Bebishandboken 233 vanligaste frågorna på BVC. den tycker jag är jättebra om ma funderar över prickar, amning, skrik osv..

En bok som jag tyckte var helt underbar var "På smällen" av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Den var rolig och humoristiskt samtidigt som den gav många bra tips. Den var min bibel under graviditeten.
Den har/hade jag också. Kanonbra. Sen har jag också "Att föda" av Gudrun Abascal. Tyckte den var superbra för att förbereda mig på precis allt gällande förlossningen.

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Manji
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 931
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?