Rolex

Trådstartare
:dJag undrar om hannoveraner förbundet har något liknande sök sida (som man kan hitta mer info om stammen på sin egen häst, samt avkommer.) Som våran blup sida.
Skulle vara toppen om någon visst:D

Sv: Blup?

Hannoveraner Verband har nyligen publicerat en databas med de olika stostammarna som härstammar från gamla hannoveranska stammar och framgångsrika hästar i de olika familjerna. Det kostar att komma in där. Däremot kan man inte se avkommor och liknande. http://www.hannoveraner.com/2190.html
ASVHs BLUP är unik i sitt slag.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Är det någon som har något bra sätt att hitta Hannoveranerhästar från slutet av 70-, 80- och början på 90-talet och som inte inkluderars...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: Nytant
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 532
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka