Blue Hors Hertug avkomma?

H

Hanna

Mitt ungsto är efter "Blue Hors Hertug" och jag undrar ifall det finns någon här som också har en avkomma efter honom?
Det skulle vara kul att få se bilder samt få lite info om vad h*n är och används till osv! :D

/Hanna

Sv: Blue Hors Hertug avkomma?

jag va intresserad av en avkomma efter honom, men så köpte jag min frieser istället :laugh:

den va inte stor, valack, runt 156 i mkh, kanske kring 158-160 nu.

Hej!

I stallet där jag står har vi en. Ue: Looping.

Han är mycket trevligt och snyyyyygg! Rör sig underbart och har en stor galopp. Mycket ridbar men har dock lite "myror" i huvudet och busar gärna, men aldrig dum!

Rekomenderar varmt!

Lotta

Hej hej! Vad kul att han är snygg! det är min också! haha ;)
Vad har han för färg och ungefära mankhöjd? :)

dressyrhäst förstårs?

/Hanna

Ilions ena häst är efter honom tror jag. Inte helt säker dock... Dressyrhäst och jättefin. :)

ahjo! jag har faktiskt pm:at henne! :)
det är ju kul att se lite bilder osv

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 717
Senast: Amha
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 786
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V