Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag älskar julen, för då kan jag köpa hyacinter och de luktar ju så himla gott! Men vad finns det för andra blommor som man kan ha året runt gärna, som luktar så gott?
Hur ser man till att få hyacinter som luktar? De senaste gångerna jag haft hyacinter har jag blivit så besviken - de har varit luktlösa/nästan luktlösa !
Mina doftar, men bara de rosa och de vita. Sen har jag haft dem svalt, så de växer sakta. Om de blommar ut för fort, så upplever jag att de doftar mindre. Vet inte om det är inbillning, men det känns som att de måste "mogna".
Vi hade en 'spindellilja' tror jag den hette. Den vantrivdes hos oss men hann med att blomma en gång, den luktade citron / rengöringsmedel med citrondoft
Trädgård & Växter
Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Kropp & Själ
Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
Juridik & Ekonomi Det kan man tycka, men det ska ju fortfarande godkännas av läkaren som är den som fattar beslutet, vilket var vad jag skrev från början...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.