Blodförgiftning

Eleonora

Trådstartare
Hagkompisen har fått blodförgiftning och åkte in med djurambulans sent igårkväll, hon kunde inte ens stå på benen...! :cry:
Nån som har erfarenhet av detta, hur höga är oddsen på att hästen klarar sig osv??

Sv: Blodförgiftning

Var med om samma i våras på märren. Hon var snudd på kritvit i slemhinnor och vet. på Ultuna sa att "räkna inte med att få hem den här igen". Efet r8 dgr hämtade vi fröken, och hon är idag helt återställd. Dock en riktigt envis sak.
Håller tummarna!!

Liknande trådar

Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 070
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 729
Senast: Willys
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka