Blod till sto e Carland - Camaro M

Sv: Blod till sto e Carland - Camaro M

Hmmm... jag har inte mätt henne men hon ligger på 1.55 kanske? Runt 1.50 strax över som ettåring så därför tror jag att hon landar på 1.65-1.67 om man går på 90% "regeln"
Hon har växt mycket sen hon kom, var en liten liten räka när hon kom hit.

Hon är fortfarande väldigt känslig, väldigt social idag och oerhört mattig.

Du vet ju vilken hingst jag rekommenderar till henne ;)

Kan tyvärr inte svara pga forumreglerna. Pm:a mig om du vill.

Hej Fenestra! Kul att läsa om dina funderingar. Jag har ju också en Carland-unge. Jag går i precis samma fotspår som du. Saint Amour, Cardento, Irco Mena. Dessutom har jag tittat på Dirco Hästtak (Irco Marco-son) och Last Liberty. Min ska på löshoppning på lördag. Hon gjorde det Jättebra för 14 dagar sen. Allt går framåt med "lilla" Vizzla, 1,60 i mkh.:bump:

Va kul lintrollet!

Nu blir det som så att denna fröken med största sannolikhet flyttar till nytt hem.
Så det blir fullt fokus enbart på gångartsavel här istället samt ev ponny.
Blandade känslor men svårt att dubblera känner jag och med henne stam vore det synd om hon ska gå på dressyrbanorna istället för att hoppa.

Liknande trådar

K
Avel Nästa år ska jag låna min systers sto och betäcka. Någon som har hingst förslag?? Finns så himla mycket fina, man blir helt snurrig ;)...
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: furioso
·
  • Låst
Avel Funderar att i år betäcka med Armitage. Undrar om det är någon som vet vad han lämnar. Stoet jag har kan lämna stort men inte grovt...
Svar
3
· Visningar
2 425
Senast: Clintan
·
Avel Då jag såg att det fanns en tråd om Armitage redan så skriver jag igen om tips på hingst till sto e: Camar M-Ahorn-Sit This One...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Bellini
·
M
Hoppning Vårt sto e. Cardento-Bonaparte skulle exporteras men fick böjprovsanmärkningar. Nu funderar vi istället på att betäcka henne. Hon ska...
Svar
16
· Visningar
1 609
Senast: md5krist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka