Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

T

tant agda

Mantorp e visst flyttad till 23-24 april å Kinda e åxå flyttad å Åkerbo e inställd.........suck!

Hela min planering har gått åt skogen..............jävla snö!!!

Nån som vet när Kinda ska ha sin och om de blir nåt i Åkerbo alls......?

Sv: Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

he he , ja det är väl inte mer än rätt att hela landet skall bli drabbat och inte bara vi här nere i söder :devil:

Hmm om mantorp e inställt så undrar jag ju hur det blir m udden? Går ju helgen innan... nån som vet??

Inte mer än att om inte snön och tjälen försvinner snart så lär den oxå bli inställd :crazy:
Själv är jag lite orolig för min egen tävling i Sämsholm, hade ju varit kul att få rida en terräng innan jag åker till Tyskland och tävlar.

Man har ju lovat varm väder här i söder nu tvåsiffrigt.Det är bara att hoppas att solen värmer snabbt, Udden är inte körd ännu....

Och sämsholm ligger jäkligt långt ifrån skåne :mad: Där är det säkert fortfarande -5 om en månad :cry:

¨Vet inte om åkerbo har tävlingen senare, det krockar ju med Gärds nu när dom flyttade till samma helg. Hoppas bara dom skjuter upp den.

Är Mantorp samma helg som Flyinge (skatteberga) nu då??

Men det är väl jättesmart att lägga allt samma helg eftersom det fullkomligt dräller av tävlingar :idea: , tycker ni inte det :angel:

Ja precis det är ju toppen!! Blir bara färre och färre tävlingar att åka på..
Förresten nån som ska till Schenefeld i slutet av maj?

Räkna inte bort Udden ännu. Pratade om det där nere senast igår och som planerna är nu så är det inget inställande på G. Idag regnar det och vädret ser ut att vara bra framöver. Förutom natten mellan Fredag och Lördag som skulle bli kallt. Men verkar som att det skall bli varmare sedan. Så vi fortsätter att hålla tummarna på att det går vägen. Hör jag något så hör jag av mig.

emma-vsm skrev:
¨Vet inte om åkerbo har tävlingen senare, det krockar ju med Gärds nu när dom flyttade till samma helg. Hoppas bara dom skjuter upp den.
Åkerbo e inställt. står så på stora tävlingsterminen iaf............

jaha.. från början skulle vi ha en på våren och en på hösten och så vart det bara en tävling. och nu ingen alls :mad:

finns det möjlighet lägger dom in en ft i höst i stället...(åkerbo)

emma-vsm skrev:
Ja precis det är ju toppen!! Blir bara färre och färre tävlingar att åka på..
Förresten nån som ska till Schenefeld i slutet av maj?

Jag har skickat in anmälan iallafall.

Jag har inte startat internationellt än men tänkte göra det i vår.. dom skulle ha en enstjärnig eller hur?? vet inte hur det blir men det vore kul..

Ingen aning faktiskt :confused: Men du vet att anmälningarna skall vara förbundet tillhanda 2 månader innan tävlingen så du får lägga på ett kol, men Valla har ju en internationell * det måste ju vara nära dig, lite dumt att gå över ån efter vatten :p

Senast ändrad av en moderator:

jo jag vet, valla hoppas jag på, men nu blev det så få tävlingar att åka på.. Har bara två innan valla.. men kanske bättre och ta det i höst.. det är någon passande tävling i Negernbötel tror jag, kanske satsar på den istället. Skit snö. :mad:

Och så blev det kallt igen.... Här e marken stenhård ojämn så f-n sen det töat upp ordentligt häromdagen. Jag vill ha vår nu!!

Har varit kallt inatt här. Men det tinar på bra om dagarna. Blir säkert kallt inatt också, men dom har väl lovat bättre väder? Nästan all snö är borta nu på Udden och jag har fortfarande inte hört annat än att dom siktar på att köra den 9/4.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 004
Hästvård Vet inte vart jag ska lägga detta. tyckte inte det passade in nånstans. admin får flytta om dom vill jag är faktiskt lite ledsen nu...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 824
Senast: kol
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka