Håller med..Jag fattar inte hur man kan dricka energidryck . Det är vidrigt i smak. (Har dock bara provat ett fåtal och aldrig köpt nån)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med..Jag fattar inte hur man kan dricka energidryck . Det är vidrigt i smak. (Har dock bara provat ett fåtal och aldrig köpt nån)
Håller med..
Det blir väl som med snus och cigg, vidrigt men ett beroende.Jag fattar inte hur man kan dricka energidryck . Det är vidrigt i smak. (Har dock bara provat ett fåtal och aldrig köpt nån)
Det blir väl som med snus och cigg, vidrigt men ett beroende.
Jag borde sluta röka, men rullningen är halva nöjet.
Helt rätt vatten är livsfarligt i stora mängder .För några år sedan på ett universitet i Amerika hade dom en så kallad nollning och tvingade i en kille massor med vatten och han avled av detVatten är ett farligt gift - som omger hela Visby stift.
Inte för att negligera riskerna, men för mycket av vad som helst är skadligt.
Men skulle Cola zero vara bättre än den vanliga? Det tror jag inte. Då är nog den vanliga skiten bättre .Jag dricker alldeles för mycket coca cola, men har nu inte druckit det sen i.. torsdags Tänker under en övergångsperiod dricka cola zero istället. Så, två dagar avklarade iaf, man måste ju börja någon gång
Nja troligtvis inte bättre, men mindre kalorier iaf Tycker inte Zero är så himla gott, så jag använder det för att "trappa ned"Men skulle Cola zero vara bättre än den vanliga? Det tror jag inte. Då är nog den vanliga skiten bättre .