Bli av med en dålig vana - vem är med?

Vatten är ett farligt gift - som omger hela Visby stift.
Inte för att negligera riskerna, men för mycket av vad som helst är skadligt.

Jag hakar däremot på från idag! Jag ska inte äta godis eller annat onödigt sött mellan söndag- fredag lunch. Vill äta lite lite gott under helgen; vill känna kontrasterna mellan vardag och helg och försöka tappa lite vikt på köpet. Jag äter bra och nyttig mat men faller på att det oftast, inte alla dagar, men på tok för ofta, att jag äter godis eller annat skit. Så jag hakar på NU! :).

Vatten är ett farligt gift - som omger hela Visby stift.
Inte för att negligera riskerna, men för mycket av vad som helst är skadligt.
Helt rätt vatten är livsfarligt i stora mängder .För några år sedan på ett universitet i Amerika hade dom en så kallad nollning och tvingade i en kille massor med vatten och han avled av det

Jag dricker alldeles för mycket coca cola, men har nu inte druckit det sen i.. torsdags :o Tänker under en övergångsperiod dricka cola zero istället. Så, två dagar avklarade iaf, man måste ju börja någon gång :angel:

• Gilla
Reactions: ptr
Jag är på! Ska dra ner på snusandet, sluta tvärt kommer aldrig gå då slänger sambon ut mig inom en vecka ;) men jag börjar med att inte stoppa i en ny prilla direkt när jag tagit ut den gamla :D Snusar i dagsläget ca en dosa om dagen.
Jag är less på att känna mig som en slav under snuset därav viljan att sluta.

(Jag jobbar med snus och snuskvalitéer. M.a.o. jag luktar på snus varje dag så det här blir spännande)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag dricker en energidryck om dagen och har gjort det i många år. Jag har slutat två gånger men varit dum nog att börja om. Jag vet att...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 492
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar