malin_a

Trådstartare
Jag måste få fråga om det finns någon här som vet.Igår, tidig morgon joggade jag , det var kallt, det var en hel det snö, jag sprang på en skogsväg med äldre granskog och så lossnade mitt ena skosnöre.
Jag stannade och knöt och stod sedan kvar och lyssnade på det ingentingljud som blir just när det är kallt snö och äldre granskog och vindstilla ska tilläggas.
Då hörde jag mitt hjärtats blåsljus jag har, ?? finns det någon mer här som hör sitt eget blåsljud?

Jag ska lyssna en annan dag :) när det är helt tyst pulsen brukar låta fastare i ljudet men jag kan ha hört fel.:D,tack

Jag måste få fråga om det finns någon här som vet.Igår, tidig morgon joggade jag , det var kallt, det var en hel det snö, jag sprang på en skogsväg med äldre granskog och så lossnade mitt ena skosnöre.
Jag stannade och knöt och stod sedan kvar och lyssnade på det ingentingljud som blir just när det är kallt snö och äldre granskog och vindstilla ska tilläggas.
Då hörde jag mitt hjärtats blåsljus jag har, ?? finns det någon mer här som hör sitt eget blåsljud?

Ibland hör jag pulsen i örat, det låter som en pytteliten diskmaskin, swoosh swoosh. Jag tror doch inte att det är hjärtat man hör, utan något kärl närmare örat. Och jag har svårt att tro att man kan urskilja blåsljud.

Liknande trådar

B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 419
Senast: Beritas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar