Blankett Prel laguppställning dressyr allsvenskan

Charlotte1975

Trådstartare
Nu är det dags att skicka in anmälan för vårt div 3 lag i dressyr. Är det någon som vet vart man hittar blanketten för prel laguppställning ? Jag har själv mottagit denna blankett för den omgången som vår klubb annordnar men det är en Pdf fil så jag kan inte använda den. Har letar runt på nätet utan framgång. Någon som vet ?

Sv: Blankett Prel laguppställning dressyr allsvenskan

Du kan säkerligen bara skriva ned ryttarna på ett papper eller i ett mail, det brukar inte vara några avancerade blanketter att fylla i. Jag tror inte att det finns någon generell blankett liggande på nätet utan det är upp till varje klubb att konstruera sin egen.

Det finns faktiskt en speciell blankett hos oss i Östergötland finns den under allsvenskan i tävlingsterminen där man kan dra ut vilka klubbar som anmält lag, regler osv.
Men som sagt så går det minst lika bra att skriva på en vanlig lapp, det vi arrangörer är mest angelägna om är att få in lagen
I TID!!:angel:
MARIJA

Det går säkert bra att man bara skriver ner på en lapp, men det är irriterande att jag inte hittar den när jag vet att de finns en blankett. :mad:

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 212
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 086
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar