Hur orkar ni?? Stå i kö i timmar ? Nej ska inte shoppa ett skit så sparar nog mest pengar av alla 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
?Hur orkar ni?? Stå i kö i timmar ? Nej ska inte shoppa ett skit så sparar nog mest pengar av alla![]()
Långt ifrån alla?
Köper på nätet, givetvis.
Långt ifrån alla![]()
Är nog väldigt många ute i affärerna medMen väldigt många!
Behöver det idag tyvärr. Blir så när föregående 2 arrendatorer inte gjort ett skitVar det någon som ville ha rabatt på stängselband? @Angua kanske? Hylte lantmän har erbjudande på det och lite andra stängselgrejor men jag vet inte hur billigt det är jämfört med andra ställen.
Behöver det idag tyvärr. Blir så när föregående 2 arrendatorer inte gjort ett skit
Hur orkar ni?? Stå i kö i timmar ? Nej ska inte shoppa ett skit så sparar nog mest pengar av alla![]()
Det är inte bara betalningen som man ska tänka på när man beställer på nätet. Vad händer om kameran är sönder när du får den t.ex? Då ska man bråka med affären om reklamation/garanti osv och är det då en affär med tveksamma omdömen kan det bli en riktig mardröm. I värsta fall står du där med en trasig kamera som affären inte vill ta på sig något ansvar för och inte vill ta tillbaka utan skyller på posten eller på dig och så får du inga pengar.GAH! Jag har sån jäkla beslutsångest.
Jag har inte fotograferat på läänge, och då känns det dumt att köpa dyr(!) kamera. Meen att jag inte fotograferat beror ju på att jag inte har något vettigt att fotografera med
Men, ska jag köpa drömkameran nu, för 3000kr mindre än i andra butiker, i en butik som har en hel del halvdana omdömen ELLER ska jag vänta ännu en månad och hoppas på att en mer pålitlig butik sätter ut den på mellandagsrea istället?
Det jag skulle kunna göra är att kolla om det går att beställa så att betalningen ska göras efter att kameran blivit levererad, men det är ju fortfarande massor av pengar... Räknar visserligen med att få tillbaka lite genom att göra små fotojobb, men det är ju inte pengar som kommer in nu på en gång.
Vilket hotell? Såg att Södra Berget skulle släppa imorgon för 500kr/natten!