Black Coffee 1063

kskemilie

Trådstartare
Nån som har någon tanke om denna hingst visades igår på hingsttåget i HBG vill ha synpunkter!!! =)

NÅn som kanske har en avkomma!??!

Hoppas på svar!!

EMilie :banana:

Sv: Black Coffee 1063

Maffig och rörlig hingst. Såg honom på kvalitets i Hsd också liksom hans helsyster. Inget för kraftiga ston?

Jag är inte förtjust i honom men kan inte sätta fingret på varför...

Komentatorn sade en bra hingst om man vill bevara det svenska halvblodet. Fast mitt mål är iallafall inte att bevara utan att förbättra...... Dessutom tycker jag att han har fult huvud.

aldente igen skrev:
Komentatorn sade en bra hingst om man vill bevara det svenska halvblodet. Fast mitt mål är iallafall inte att bevara utan att förbättra...... .

Mycket bra sagt!
:bow:

Jag har en bekant som ringde och försökte sälja lotter där en av vinsterna var betäckning till honom, hon tyckte att han skulle passa bra i min fälttävlansavel.
Han fick underkänt: 4,4 på hoppningen på bruksprovet. Bara för ren dressyravel kan man väl tycka... :smirk:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka