Björnstad- vi mot er!

Nebraska

Trådstartare
Det är väl inte bara jag som är helt såld på Fredrik Backmans böcker? En stor del till det är säkert igenkänningfaktorn, som boendes i en ort med ett hockeylag och släkt som spelar både i Sverige och NHL.
Filmlance international AB har köpt rättigheterna och ska göra en tv-serie. Något att se fram emot med skäckblandad förtjusning.

Men ja! Fick hem Vi mot er igår men har inte hunnit läsa mer än några sidor. Älskade första boken, framförallt sättet Backman skriver på. Känslofyllt men tillgängligt, rakt på något vis.
Sa till maken när jag läste den första att det är ett bra kvitto att jag läser en bok om hockey och älskar den ändå :p

Hade så bråttom att posta så jag glömde resten av inlägget :D det ska bli väldigt intressant att se vad de gör av den. Men den har nog bra grundförutsättningar för att bli serie, lagom många karaktärer och såklart bra handling.

Men ja! Fick hem Vi mot er igår men har inte hunnit läsa mer än några sidor. Älskade första boken, framförallt sättet Backman skriver på. Känslofyllt men tillgängligt, rakt på något vis.
Sa till maken när jag läste den första att det är ett bra kvitto att jag läser en bok om hockey och älskar den ändå :p
För mig är han en manlig motsvarighet till Katarina Wennstam.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 294
Senast: Petruska
·
P
Övr. Hund Skriver under anonymt nik... Jag och sambon har ett par bekanta som bedriver kennel och blev erbjudna att ha en hund från dem på...
2
Svar
32
· Visningar
3 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka