Björn, Conny o Olle

martha

Trådstartare
Vilket team :bump: :bump: :bump:

Dom är faktiskt värda en alldeles egen grattistråd tycker jag....vilket LOPP han gjorde, och va kall Björn var....

Att både Olle o Björn visade att tårarna kom är rörande och martha satt o tjöt här hemma i soffan....

GRATTIS Gooparna o Conny :bump: :bump: :banana: :banana:

4_17_5.gif

Sv: Björn, Conny o Olle

party-smiley-020.gif
Jag vill oxå gratta Gooparna,speciellt Olle han är värd en sån seger
party-smiley-020.gif

Ja, stort grattis till Gooparna och Conny! :bow: :bow:

Var han verkligen så kall? Jag tror han trodde han hade kört bort det 700 kvar. ;)

Underbart att se deras glädjetårar. Jag blev allt lite rörd här hemma i soffan jag också... :D

kall att han VÅGADE ligga kvar och inte avancera upp till dödens menar jag mera....hela sverige var väl nervvrak när man såg hur han drogs mer o mer bakåt :D

:banana: Ja visst är de värda en egen tråd :banana:

Vilka fina ambassadörer för vår sport :) .......och visst är det härligt att även de stora kan röras till tårar ibland :love:

Ja verkligen :love:

för väl passa på o Gratta Peter Ingves med den fantastiska Fama Currit också....vilken märr :bump:
..och Peter blir man ju bara glad o lycklig när man ser....vilken MAN :love:

Jag lovar att mina tårar kommer på lördag, om det går som jag tänkt
medium-smiley-080.gif

Ja det är klart att de ska ha ett jättegrattis alla människor bakom dessa fantastiska hästar!!! :bow: :bow: :bow:

såklart STELLAN ....hans ska ha de mesta gratulationerna efter Conny eg :bow:
SMS:ade Björn och då hälsade jag till Stellan iallafall...:D

martha skrev:
såklart STELLAN ....hans ska ha de mesta gratulationerna efter Conny eg :bow:
SMS:ade Björn och då hälsade jag till Stellan iallafall...:D
Tänkte väl det! Du är väl snurrig som vanligt i all uppståndelse :D ;) :p

Jaaa,grattis till dessa män.Är en njutning att sitta o lyssna på Björn när han förklarar sitt sätt att tänka o köra. :bump: :banana:

Ja, fasen vad stark han är, den hästen.
Kanske morfar slår igenom där? :)

Måste ju få vara med å gratta här GRATTIS :bump: :bump: :banana: Min lilla Tina ville gärna gratta sin kullbror.....

Och Ullis!!! :bump: :bump:
Jag grattar sjælvklart alla! Var på plats, tyværr hade vi glømt våra fina Peter Ingves och Fama Currit flaggor från stochampionatet... :cry:

Stämmer in i hyllningarna!

-Vilka representanter för sporten!!! :bow:

Blev alldeles tagen av intervjun med Björn o pappa Olle alldeles efter loppet..oj ojoj..vilka värdiga vinnare..och som han gjorde det Conny!!

Efter fredagsstarten på Åby (för veijo) går brorsans lilla Pearsall Hanover-hingst till Björn..
Tänk om han får snurr på honom med.. *gapflabb*

Jamen Björn e bara bäst!!!! :bow: :love: :banana: :bump: :bow: :bump: :banana: :love:

Själv var jag på plats och hejade på Order By Fax,som gjorde ett härligt upplopp!Jag har ingen röst kvar....... :eek:

Min lille gubbe vart 4:a i amatörloppet...... :bow:

Hoppas jag inte förstörde tråden nu....Hälsn,en tillfälligt datorlös Stally :crazy:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 407
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
4 061
Senast: Nirvana
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
2 100
Senast: alice
·
M
Körning Arbetsrubrik: Rädslor i/med vagn *suck* eller är hamstrar lättare? Han är inte bakrädd, inte tillstymelse till reaktion där inte...
2
Svar
31
· Visningar
2 801
Senast: mizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025