Björkeelden

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tosa
  • Startdatum Startdatum
T

Tosa

Någon som vet om kallblodstravarhingsten Björkeelden är godkänd? Mkh? Avkommor? mm. Vet du någon sida med lite info om honom förutom ATG och STC? :bow:

Är hästen godkänd i norge så är den godkänd i sverige med.

Verkar inte som den är godkänd. I alla fall är det inget betäckningstillstånd uttaget för 2004, inte heller finns det några avkommor.

Undrar vad det är för fel på den då eftersom den inte är godkänd?

Här kan du läsa lite mer på norska travsport.no , du måste dock välja kallblodshester och skriva in bj*rkeelden. Då kan du se stam och resultat lite utförligare.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 791
Senast: Puffindog
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar