Giganten 13 Jan 2010 #21 Sv: Biter sönder täcken! jag skulle låta surgubben gå ensam under täckessäsongen då, eller också ha munkorg eftersom det är svårt att få en häst att sluta hugga.
Sv: Biter sönder täcken! jag skulle låta surgubben gå ensam under täckessäsongen då, eller också ha munkorg eftersom det är svårt att få en häst att sluta hugga.
Elektron 13 Jan 2010 #22 Sv: Biter sönder täcken! Han får hellre bita sönder täcken än hästarna. Det blir en jädra massa extrajobb om han ska gå ensam, det är jag för lat för.
Sv: Biter sönder täcken! Han får hellre bita sönder täcken än hästarna. Det blir en jädra massa extrajobb om han ska gå ensam, det är jag för lat för.
Giganten 13 Jan 2010 #23 Sv: Biter sönder täcken! Om det är så illa att han hugger dom andra jämt så har det ju inget med den här täckestråden att göra, då är det en helt annan diskution. Munkorg kanske?
Sv: Biter sönder täcken! Om det är så illa att han hugger dom andra jämt så har det ju inget med den här täckestråden att göra, då är det en helt annan diskution. Munkorg kanske?
Elektron 13 Jan 2010 #24 Sv: Biter sönder täcken! Nä det var jag som undrade om haklappen och sen ställde du frågor jag svarade på.
Sv: Biter sönder täcken! Nä det var jag som undrade om haklappen och sen ställde du frågor jag svarade på.