Biogaspriset?

Luff

Trådstartare
Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka biogaspriset.

För att de kan klämma ur mer! Är som med flis fast tvärtom, där åker priset ner till markägaren när oljepriset går ner, men inte upp om oljepriset sen går upp igen.

Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka biogaspriset.

Jamen snacka om störiga saker vi stör oss på! Så många gånger jag har svurit när jag kommer och ska tanka, vet att bensinpriset nyss gått upp och tänker optimistiskt "ja ja, men jag kör ju mest med extra prima miljöbiogas". Jamen tack som fan för det era banditer.

Dvs jag kan inte hjälpa dig med något logiskt och tilltalande svar, mer än att skylla på den onda "marknaden".

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
419
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 507
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag ska utredas för Polyneuropati och känner mig orolig. Det började efter covid-19, med domningar och muskelsvaghet, brännande smärta i...
Svar
6
· Visningar
585
Senast: Choco
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 465
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar