• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 341

Mia_R

Trådstartare
Syrran kommer och hälsar på och jag har upptäckt att jag har massor med poäng jag kan växla in till biobiljetter, frågan är då vad som går nu i Uppsala och Stockholm som kan vara värt att se? :)

Så längt tänkte jag att vi kan se Triangle of Sadness, nya Top Gun kan vara kul och eftersom jag sett alla Jurassic så kan det vara kul att se den senaste med. :D

Så längt tänkte jag att vi kan se Triangle of Sadness, nya Top Gun kan vara kul och eftersom jag sett alla Jurassic så kan det vara kul att se den senaste med. :D

Nya Top Gun är magisk om en var med första vändan :D Jag satt och pep inombords av glädje hela filmen :rofl: Måste du välja bort någon så ta bort Jurassic Park. Den var helt ok men inget en måste se på bio.

En film jag är sugen på att se är "Mrs Harris goes to Paris".

Edit: "The Lost King" så också lovande ut.

Senast ändrad:
Jag har en jäkla massa poäng på ett kort som jag kan växla till biobiljetter, men hur gör jag när jag vill boka biljetter och använda mina poäng? :o

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 217
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 316
Senast: Otherside
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025