Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nya Top Gun hellre än senaste Jurassic filmen!Så längt tänkte jag att vi kan se Triangle of Sadness, nya Top Gun kan vara kul och eftersom jag sett alla Jurassic så kan det vara kul att se den senaste med.![]()
Såg Hilma på bio i helgen. Handlar om Hilma af Klints liv och konstnärskap.
Skådespelarinsatserba var väl sådär.. Men eftersom den ändå handlar om Hilma (en av mina absoluta favoritkonstnärer) är den helt klart sevärd ändå.Var den bra? Tänkte gå och se den...
Min mamma såg den och hon tyckte den var ok men att något fattades... Sen hade hon tydligen en kompis på Facebook (om jag fattade det rätt) som var kompis eller bekant med en person som hade mer insyn i Hilmas liv (bla brev) som skrev att filmen bygger delvis på lögner och hittepå.Var den bra? Tänkte gå och se den...
Nya Top Gun hellre än senaste Jurassic filmen!
Top Gun Maverick överträffade i alla fall mina förväntningar
Så längt tänkte jag att vi kan se Triangle of Sadness, nya Top Gun kan vara kul och eftersom jag sett alla Jurassic så kan det vara kul att se den senaste med.![]()
Syrran är Bowie-fan, jag har sett en konsert men inte något större fan så den tänker jag skippa.Om ni båda gillar David Bowie så Moonage daydream, men har ni inte något direkt intresse för hans musik och liv så är t ex Top Gun ett bättre val.![]()
Sevärd, men kommer inte se den igen om det inte är typ flum tjejkväll eller nåt.Jag är sugen på den där med Julia Roberts och George Clooney. Verkade lagom tramsig för mig just nu. Har tänk Top Gun också men den väntar jag nog tills den kommer på stream.
Triangle of sadness! Bästa filmen jag sett på många år.Syrran kommer och hälsar på och jag har upptäckt att jag har massor med poäng jag kan växla in till biobiljetter, frågan är då vad som går nu i Uppsala och Stockholm som kan vara värt att se?![]()