Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om någon Bukefalist finns i Uddevalla området och tycker om att gå på bio?
Sen jag blev ensam så är det lite jobbigt att gå på bio själv.
Har du testat gå själv?
Jag tycker det är jätteskönt och bra träning för mig själv
Men hade jag bott närmre hade jag följt!
Nej har inte kommit så långt ännu. Det är så mycket som ändrats på kort tid. Och har svårt att landa och svårt att koppla av och ja de mesta är ovant.
Men jag måste lära mig det har du rätt i.
Förstår det. Jag var ganska nervös första gången, men väl sittandes där så var det väldigt befriande![]()
I vår stad, tyvärr långt ifrån din, finns det en filmklubb. Där tittar man på lite filmer utanför mainstrem och diskuterar en stund efteråt. Många går vidare till en pub och tar ett glas vin efteråt. Kanske finns det hos er också?
Jag tycker typ bättre om att gå på bio själv och är verkligen min aktivitet när jag inte orkar träffa någon, men inte vill sitta hemma och uggla. Om man tycker det är jobbigt att sitta själv och är rädd att bli uttittad, kom precis när filmen börjar och gå precis när eftertexten börjar så är det ingen som ser att man är själv i biomörkret. Bor tyvärr för långt ifrån, annars hade jag gärna varit sällskap. Hoppas du hittar någon eller vågar gå själv![]()
Undrar om någon Bukefalist finns i Uddevalla området och tycker om att gå på bio?
Sen jag blev ensam så är det lite jobbigt att gå på bio själv.
Jag googlade. Kan klubben ”filmis” vara något? Ser ut som att det är ngt liknande?Nått sånt finns det inte. Det hade varit trevligt.
Jag googlade. Kan klubben ”filmis” vara något? Ser ut som att det är ngt liknande?