Bio just nu!

the_connemara

Trådstartare
Det måste väl vara folk som tittar på bio oftare än mig och har lite koll på utbudet? Har två biljetter som går ut i början på juli (de kan användas 1 år...!).

Vad har ni sett det senaste? Vad tyckte ni?

Har kollat lite snabbt på SF och är nyfiken på dessa:
Divergent
Edge of Tomorrow
Transcendence
Locke

Någon som sett någon av dem? Speciellt den senaste får jag inte alls grepp om vad det är för film av trailern.

Var på Divergent med sambon för ett par veckor sedan och vi gillade den absolut!
Sen var den väl som alltid med filmer som bygger på en bok, den hade inte med allt som jag tyckte var viktigt i böckerna :p
Sambon som inte läst böckerna förstod inte riktigt vissa kopplingar i filmen heller, men ingenting viktigt för helhetsintrycket.

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 238
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 678
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka