Tranan

Trådstartare
Hej är det någon här som vet vilket bivax som är prisvärt i dagens läge?
Hade koll för 10 år sedan
 
Skulle leta lite på nätet och titta på tester av vax / förseglingar .. som jag ser det är det två linjer att köra på vax (organisk) eller syntetisk lackförsegling ...
 
Skulle leta lite på nätet och titta på tester av vax / förseglingar .. som jag ser det är det två linjer att köra på vax (organisk) eller syntetisk lackförsegling ...
svårt att veta för de rekomenderar alltid svindyra produkten x
 
Jag har testat ett par olika och tycker att Meguiars är bäst. Enkelt att använda, luktar inte bensin och blir snyggt. Men det är verkligen inte billigt. Det är möjligen prisvärt. Å andra sidan använder jag ofta Biltemas grejer också och jag tycker att de är helt ok. Så de är kanske mest prisvärda?
 
Brukar köra med sonax och det är billigt. Sen har jag ingen vetenskaplig studie på om det är det bästa men det är ju bättre än inget. Använt det i flera år till våra bilar. Brukar vaxa två gånger per år.
 

Liknande trådar

Fordon Vilken elbil ska jag (kanske) köpa? Bensinare har jag koll på vilka jag gillar, men elbilar inte alls. Kraven är att den ska fungera så...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 129
Senast: Åsa A
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 489
Senast: Emmmmma
·
Juridik & Ekonomi Verkar så krångligt allt. Är det någon här som har lite koll på skog i Finland? Skulle ni sålt nu i detta läge? Tänker på att kronan är...
Svar
2
· Visningar
339
Fordon Jag har börjat återuppta en gammal dröm om att kuska runt i någon form av fordon som går att sova i. Men både husvagn och husbil är...
2
Svar
20
· Visningar
1 386
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp