Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp astran. Den har ju gått hälften av vad volvon gjort. Bra bil går som en Schweiser klocka, knappt några fel, volvon har bara en massa elfel som är dyra att reparera, bra för barnen, bara att sätta krok på denSka in till stan imorgon och handla en bil och har hittat en handlare som har 2 bilar som kan vara av intresse för mig.
Volvo V70-99 40 000 mil, dragkrok.
Opel astra halvkombi-98 19 000 mil ej krok.
Tankar om vilken som kan vara bästa köp?
Samma pris på båda.
Oj då, det skulle du nog inte ha skrivit. Jag menar om det skulle bli nån tråd framöver med nytt nick alltsåsambon (snart x-sambon)
Oj då, det skulle du nog inte ha skrivit. Jag menar om det skulle bli nån tråd framöver med nytt nick alltså
......klart du ska skriva nått om sambon helst innan han blir ex sambo.....med nytt nick så att jag kan avslöja digMed tanke på att jag skrivit en del om det på fb och har en del härifrån där så är risken för en *nyttnicktråd* från mig i det ämnet ganska liten
Men jag kan ju alltid starta en tråd under ett nytt nick om den där jobbige typen på ett forum som sitter i gungstol