Billingeritten vem ska dit?

tussi

Trådstartare
Hej
Vilka av er har Billingeritten inplanerad 19 augusti? Jag har det i varje fall. Hoppas på fint väder även om det inte behöver vara lika varmt som det är nu (det var det förra året).

Förra årets bana var så härlig att rida (red 50) och jag tror att slingorna blir ungefär detsamma i år så det blir säkert lika bra i år också.

Tussi

Sv: Billingeritten vem ska dit?

Kommer till Billinge och jag ska rida T50!

GloriaOrion skrev:
Kommer till Billinge och jag ska rida T50!

Jag med. Svar till både dig och trådskaparen, skall rida samma distans.

Hälsning Maja

Jag och Nisse kommer om inget annat inträffar:smirk: Ska rida 50km/CR

Velar lite här. Vill egentligen starta 50km/T men vet inte om vi klarar tiden och är det då med lite varmt...
Hur är banan? Ganska lättriden va? Red pp på Karolinerritten sist och
visst går det delvis på samma ställe?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 598
Senast: tuaphua
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 932
Senast: Trissa
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 389
Senast: Bobloblaw
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 046
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka