Billigt rid/ländtäcke..

M

_malle__

..var hittar jag ett sånt? Gärna med reflexer.

Jag såg en sida med bilder på reflexridtäcken som var billiga men hittar inte på den igen. Någon som känner igen? :bow:

Lillhästen i stav och Henrikssons ridsport har rätt så bra pris på ländtäcke(reflex)
Har nyss beställt ett sånt från Lillhästen i stav och jag är nöjd!

Jag skickade efter ett jättebilligt från börjes och trodde jag gjort ett klipp :cool: Men så fick jag ett mail där det stod att täcket utgått ur sortimentet...

har ett ländtäcke i fleece med reflex bak som ja köpte för typ 160 kr på börjes..

Köpte ett på Eko för 115 kr. Tunt men bra reflexer om du bara ska ha det för den skull. Tre storlekar, small var lagom till C-ponnyn.

Precis dom jag menade! Jag kunde nästan anta att de var ofodrade eftersom de var så billiga. Lite synd.. Men tack ändå! :bow:

Alfons: Tack för tipset! Kanske nåt att titta på..

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
630
Senast: Leeelot
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Träning Jag och sambon ska till Portugal, Estoril i höst! Tänkte höra om någon har tips på om man kan ta en dagsutflykt någonstans och rida...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Lightzone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur