Billigt men snyggt dressyrträns?

Sv: Billigt men snyggt dressyrträns?

Har ett Globus Ronja till min pålla
DSC00027-1.jpg

Byt plats på remmarna i nacken så blir det ännu lite snyggare! :idea: Jag tycker det ser rörigt ut när de korsar varandra.

Vad ovanligt förresten också med att knäppa ganaschremmen på höger sida!

Fina ögon hon har din häst!

Det är nog för att nosgrimman är uppknäppt remmarna hamnar så.Ganaschremmen går att ställa på båda sidor:idea:

Men Jacsons träns har ju hemsk kvalite, torrt och "veckigt" läder. Globus har bättre tycker jag, kolla där!

nejdå, Jacson har ju bra läder för den prisklassen. jag har ett därifrån som är super:love:. men tyvärr har aachenremmens fäste gått sönder:(. men det beror inte på tränset utan på hästen:smirk:. han förstör ALLT om man inte passar honom när han har träns eller grimma på sig:o. fast det var förstås tre år sen jag köpte det där tränset. det kanske har ändrat sig nu? du kan ju kolla iaf. om du är intresserad alltså:)

Äntligen någon som tkr likadant som jag. Köpte det där billiga höökstränset som är rundsytt, de remmarna var också korsade på det sättet. Bytte plats på dem direkt. Har dock inte sett någon annan göra det på sina träns =/

Liknande trådar

Dressyr Haha ja som rubriken lyder så har jag väldig pannbandsångest just nu! :arghh: har ett brunt dressyrträns (aurora) som har bred...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: Sirap
·
Dressyr Nu MÅSTE jag köpa ett nytt kandar till hästen, har från början tänkt mig ett rundsytt men hittar inga jag gillar, eller ja ett OS men...
Svar
19
· Visningar
2 949
Senast: Minnaa
·
Utrustning Ibland bevaras ens drömmar.... Så blev det i mitt fall .... igår! För att göra en lång historia kort; Som den pryltokiga...
2
Svar
26
· Visningar
4 489
Senast: Nominous
·
Utrustning har precis köpt en sjukt snyggt dressyrträns med 4cm bred nosgrimma och med vitt foder. tycker de är så :love: med vitt foder på kandar...
Svar
6
· Visningar
1 818
Senast: Jaxonmaxon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix