Billigt dyón träns

Ruise

Trådstartare
Vill veta vart man kan få tag i tränset från working collection - Dyón billigt, har hittat det för 860 :-

Nån som vet? :bump:

Sv: Billigt dyón träns

Det tror jag inte du lyckas med, men gör du så skriv o berätta vart du hittade!! ;)

Hmm.. okej.. har för mig att ja har sett det för typ 700 nånting... men jaja!

Ja ska skriva om ja hittar! :d

Jo men det är ju olika från varje kollektion å sådär..

Förstår inte varför Dyón har blivit så himla dyrt, det är ju inte "SUPER" kvalitet..?

dyon görs ju i Indien så egentligen borde det inte vara så dyrt, fast det är givtevis inte indiskt läder.

Jag köpte mitt working collection träns för 800 med tyglar... Men det är nästan två år sen.

Görs inte dyon i england? Har för mig att det tillverkas på sedgewick tanerie eller hur det nu stavas. Förutom working collection som är av vattenbuffelläder och är av indisk tillverkning och därmed blir mycket billigare.

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 183
Senast: Lillefrun
·
Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 176
Senast: Wille
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
460
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka