billigaste hästgrej

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 218
L

Lozzan

Vad är den billigaste hästgrej du har sätt? (inte begagnad)
Igår såg jag en grimma för 19 kronor, ett täcke för ca. 90 kr och transportskydd för samma pris.

Sv: billigaste hästgrej

Benlindor i fleece för 50 kr (4 st). Det tycker jag var rätt billigt! På E*o

Ett täcke för 20 kr på second hand/loppis i Nyköping...MörkBRUUUUUUUNT med vit passpoal! Och sytt in åt skumt säckvävsliknnande material! SKITFULT!!!!! *S* Sen hade dom en skönt urtvättad röd voljlock där också som ser ut av komma från 60 talet.. 10 kr ska de har för den! Så SKYNDA FYNDA!!!! *ler*

Ooops" Såg nu att du inte ville ha begagnat vilket jag misstänker att dessa är.. Eller så är det någon lokal byfåne som sytt dem!*S*

Lädergrimma för 39.90;-
Fleecetäcke för 95;-

Ett schabrak för 30 spänn, men det höll ju därefter också.
annars brukar väl hovkratsar vara det billigaste som går att komma över.

har också sätt skydd från event senskydd för 80:- ej beg.

Täcke för 95 kr, lädergrimma för 45 kr.

Woof Wear-skydd för 100 kr, 4 st.
Herve Godignon tävlingsskjorta 50 kr.
Charles Owen Showhat 50 kr.

Senast ändrad av en moderator:

Lozzan skrev:
Vad är den billigaste hästgrej du har sätt? (inte begagnad)
Igår såg jag en grimma för 19 kronor, ett täcke för ca. 90 kr och transportskydd för samma pris.

Var i himmelens namn hittade du så billiga transportskydd??? Pm:a mig om det SNÄLLA, är i stort behov av just detta.

Transportskydd på u**ared för 59 kr för 4 st

De måste vara nån hovkrats ;)

Men av alla riktiga grejjer så ere nog ett grimskaft för 19;- Det gick dock sönder efter 1.5 vecka.

ett par grimmor för typ 25 spänn eller vad det va, används bara som typ dushgrimmor eller att ha de gånger man får räkna med att de kan bli fula och förstörda i övrigt.

Jag har köpt en grimma på H**ks för 10 kr en gång. Den låg i deras fyndlåda, men var felfri. Dock var väl färgen lite sisådär (mintgrön), men den duger till små ponnyer.

Glöm inte IKEAS blå "Hö-påsar" för 5 spänn!!!!

Allas bästa vän, hovkratsen kostar aldrig speciellt mycket, om du inte letar efter en super-hovkrats ;) en för 5 kr har jag nog sett i alla fall ^^

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19... 2
Svar
30
· Visningar
1 906
Senast: mars
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt... 2
Svar
26
· Visningar
2 576
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka