Billiga vintertäcken?

I

Idka

Vad kan man hitta sådana, någon som vet?
Förutom H**ks, B*rjes mm...
Ska vara ha ett extra täcke så jag vill inte köpa något alltför dyrt, men hittar inget bra begagnat heller.
Har någon tips?

Och vad är billigt för dig...?
Alla har så olika uppfattning om vad billigt o dyrt är ju... för den ena är 1000 billigt o för den andra är det dyrt... ;)

Exklusiv har ganska billiga täcken.Har ett regntäcke därifrån som jag är nöjd med.Sök här på buke på hästlänkar och sen på butiker.

Bra fråga "cq"... vad som är billigt och dyrt är en relativ historia! :confused:

Såhär på höstkanten har dock många firmor kampanjer, jag köpte t ex ett Event vintertäcke (andas, 300 grams fyllning) för 795,- på mitt Granngården. Helt ok slant för kvalitet och passform för mig.

Så, kolla annonser i hästttidningar och lokala tidningar.

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
979
Senast: tara
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: Ponylove
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 136
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka