Billig tvättmaskin i GBG?

Polly_Mulle

Trådstartare
Hjälp! Min tvättmaksin har packat ihop totalt! Någon som har koll på var i GBG med omnejd jag kan hitta en billig (ny) tvättmaskin?

Sv: Billig tvättmaskin i GBG?

Hjälp! Min tvättmaksin har packat ihop totalt! Någon som har koll på var i GBG med omnejd jag kan hitta en billig (ny) tvättmaskin?

Det finns många som säljer vitvaror i GBG,stora el/elektronik varuhus.
Om du inte kör hem den själv, så jämför vad det kostar,för det kan variera mycket.

Elgiganten har för ca 2400:- samt hemkörning. Men hemkörningen vet jag inte vad den går på.

Sent svar men iaf. ett svar ;)

Frigga huset i Kållered köpte jag diskmaskin på, betalade ca. 3700 kr för en ny som var fullstor.
Dem har även med "transportskador" på en del och med tur kan man göra riktiga fynd.
Rekommendation är att åka till dem och titta, hemsidan tar inte upp dem billigaste.

Lycka till!!

Bättre sent än aldrig..... :angel:

Liknande trådar

Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Nebraska
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 753
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
570
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur