Och det var i tätort om jag inte tar fel? Dvs som högst 50 km/h?Jag kör överallt med den. Men den blev rätt trasig vid krock..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det var i tätort om jag inte tar fel? Dvs som högst 50 km/h?Jag kör överallt med den. Men den blev rätt trasig vid krock..
Japp.Och det var i tätort om jag inte tar fel? Dvs som högst 50 km/h?
Undvik franska bilar.
Jag kör en citroen c2 -03 som jag är väldigt nöjd med. Billig att köpa, billig att köra, liten och nätt, rolig att köra, fick bra betyg på ncap för en äldre småbil... Känns lite burkig som jag upplever att många billiga småbilar gör men mycket bättre än den Suzuki Wagon jag kört innan gjorde.
För mig var det viktigt med liten, billig och säker. Vill helst inte att bilen blir ett dragspel vid krock. Det var inte helt lätt dock, många lite äldre små bilar ger inget vidare skydd, åtminstone inte de som kom ut på Blocket när jag letade. Jag rekommenderar att kolla på euroncap om det är viktigt för er.
Absolut ingen bil jag skulle rekommendera någon att köpa mao.Japp.
Så inte krocksäker.
Ska man ändå byta bil hade inte jag heller lagt ner mer än nödvändigt på den.När du köper en äldre bil. Kamremmen byts normalt efter 12000 mil eller tio år. När jag letade bil var det många som sålde istället för att kosta på det
När du köper en äldre bil. Kamremmen byts normalt efter 12000 mil eller tio år. När jag letade bil var det många som sålde istället för att kosta på det
Ett kit kostar normalt 5-7 000 och så lika mycket till om en verkstad gör jobbet.Ja, det har vi lite koll på. Är väl rätt dyrt att byta har jag för mig.