Bilister körde bakom skenande hästar

Sv: Bilister körde bakom skenande hästar

Borde det inte vara mer information under körkortsutbildningen om hur man ska gör vid lösspringande djur?? :eek: Eller e folk så totalt korkade:confused:

Folk är korkade för det ingår i körkortsutbildningen om sådant fast rätt så dålig info.

Även om körkortutbilningen inte täcker ämnet så bra, så har man fortfarande ett hjärta i kroppen, eller? :crazy:

Men fattas det ett hjärta, så borde det sunda förnuftet säga en att tar man det inte lugnt och aktar hästarna, riskerar man att både utsätta sig själv och andra för fara!

Hur dum är man om man inte ens förstår det, då har man inget på vägarna att göra! :mad:

Stackars hästar och vad oroliga ägarna måste ha varit.
Hoppas att de inte tog allt för mycket skada av upplevelsen, för det är nog inget som de glömt dagen efter. *morr*

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 351
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland blir det inte som man vill, men det blir bra ändå. Och ibland när det inte blir som man vill så blir det bara skit. Det är...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 857
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
5 400
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17