Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kvällens promenad bjöd på tre stora traktorer med spannmålsvagnar efter samt två stora tröskor. Det var liiiite läskigt men inte värre än att hon blåste lite i näsan. B bara går från klarhet till klarhet för tillfället.
Världens coolaste, snällaste och bästa ponnnyplutt fick prova att ha matte på ryggen för första gången igårkväll. Husse som väger ca 38 kg minus har provsuttit ett par gånger helt odramatiskt men själv var jag skit-nervös Också delvis pga min rygg är helt paj och jag är inte så smidig Men Kaj levererade som han alltid gör, ”Jaså sitter du där nu, jaha” typ.
Min fina, fina Charlie har äntligen flyttat tillbaka till gården igen (efter att ha bott på annan ort i ett år medan ägaren var bortrest) och plötsligt har jag två fina hästar att rida på när jag vill
Sur häst för att det regnar och regn är nått av det värsta som finns. Men han vill inte heller gå in för då måste han ju röra sig i regnet och det är inte okej.
Fick ta hjälp av en av de andra hästarna så den fick gå före och då gick det bra att gå. Ibland funkar inte det heller… då får man bara vänta tills han inser att det är smartast att faktiskt gå in i stallet.
Trädgård & Växter Råttor gräver hål flera meter före byggnader, så jag har brukat gå runt huset och titta för att stoppa ner stora stenar och packa hårt i...