Glada hästar som fick nytt bete idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att det gick bra, finns ett gäng säkerhetsteg du har hoppat över så har du tankar att köra in pållen så ta det varligt då mkt skada kan ske med häst och vagn. Ett tips i all välmeningVisa bifogad fil 127021
3-åringen är satt i vagn för första gången idag.
Måste försvara mig med att jag inte planerar att använda denna med fast brösta, hade ingen planer alls på att sätta i vagn idag, så jag inte ens köpt sele än, men så gav stallägaren mig en gammal bröstsele och kände att 10m skritt inte gjorde nån skada. Ville mest se hur han reagerade "Riktig" sele ska införskaffas innan vi kör vidare, men denna funkar nog toppen att harva ridbanan med.
Har du plockat svamp?Visa bifogad fil 127104
Människan och dennes märkliga påhitt
Håller med! Och om du ska harva @Elisha så bör du ha en loksele.Tur att det gick bra, finns ett gäng säkerhetsteg du har hoppat över så har du tankar att köra in pållen så ta det varligt då mkt skada kan ske med häst och vagn. Ett tips i all välmening
Det tråkiga är att lokselen inte passar till rockard och då behöver man dubbla uppsättningar.. har haft samma dilemma till min shettis.Håller med! Och om du ska harva @Elisha så bör du ha en loksele.
Du kan köra rockard eller gigg med loksele. Beror på om du använder hög eller låg infästning. Man måste dock vara noga med att få allt att passa ihop så att vikten i skaklarna blir rätt. Bäst att ta hjälp!Det tråkiga är att lokselen inte passar till rockard och då behöver man dubbla uppsättningar.. har haft samma dilemma till min shettis.