Bildtråden

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 203 119
Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen har min konvalescent och jag kommit så långt i rehabiliteringen att vi skrittar över bommar uppsuttet.
02798A2F-68A6-4624-A4A5-94B7EA0D5240.webp

IMG_5870.webp

Världens coolaste, snällaste och bästa ponnnyplutt fick prova att ha matte på ryggen för första gången igårkväll. Husse som väger ca 38 kg minus har provsuttit ett par gånger helt odramatiskt men själv var jag skit-nervös 🙈 Också delvis pga min rygg är helt paj och jag är inte så smidig 😅 Men Kaj levererade som han alltid gör, ”Jaså sitter du där nu, jaha” typ.

IMG_0656.webp

Bild från en film

Sur häst för att det regnar och regn är nått av det värsta som finns. Men han vill inte heller gå in för då måste han ju röra sig i regnet och det är inte okej.
Fick ta hjälp av en av de andra hästarna så den fick gå före och då gick det bra att gå. Ibland funkar inte det heller… då får man bara vänta tills han inser att det är smartast att faktiskt gå in i stallet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
306
Senast: escodobe
·
Kultur Snart är det jul och jag är på jakt efter böcker åt min 4-åring. Det vi är ute efter är böcker med illustrationer. Där det händer...
Svar
15
· Visningar
373
Senast: Badger
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 367
Senast: Dyngpeter
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 364
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka