Bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väldigt dräktig ❤️
864D8436-D9DE-4601-B9E7-BDE62107AFA9.webp

Stora skräcken för Nelly igår🐮🤣
Visa bifogad fil 92714
Glad att hon är typen som (iaf oftast) fryser fast när det blir otäckt istället för att fly fältet😁
Tog en stund att ta oss förbi men till slut så😆

Vi stötte på får idag 😂 sa tröstande att dom nog är mer rädda för dig än du för dom. När vi kom närmare reste de sig och gick MOT oss. Vi vände hem med en väldig fart 😅
2A68FA45-A494-4901-AFAB-C0492F46EE0F.webp

Vi stötte på får idag 😂 sa tröstande att dom nog är mer rädda för dig än du för dom. När vi kom närmare reste de sig och gick MOT oss. Vi vände hem med en väldig fart 😅
Visa bifogad fil 92715
För något år sedan träffade min lillskrutta på en supernyfiken flock får, där alla sprang fram till staketet för att kolla :p Som den coola lilla minishettisen hon är brydde hon sig dock inte det minsta om det utan var bara intresserad av att få passa på att äta när jag skulle filma ;)

Screenshot_20220610-174129~2.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Snart är det jul och jag är på jakt efter böcker åt min 4-åring. Det vi är ute efter är böcker med illustrationer. Där det händer...
Svar
15
· Visningar
279
Senast: Badger
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 045
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
2 894
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
33 34 35
Svar
694
· Visningar
43 619
Senast: Pilot